Φρούτα για ενυδάτωση που θα κρατήσουν τα παιδιά ενυδατωμένα και υγιή το καλοκαίρι!

Φρούτα για ενυδάτωση που θα κρατήσουν τα παιδιά ενυδατωμένα και υγιή το καλοκαίρι!

Η σωστή ενυδάτωση είναι ιδιαίτερα σημαντική κατά τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες ή όταν τα παιδιά είναι δραστήρια και συμμετέχουν σε διάφορες και έντονες δραστηριότητες. Ενώ το νερό είναι η καλύτερη πηγή ενυδάτωσης, η ενσωμάτωση φρούτων με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό στη διατροφή τους μπορεί επίσης να συμβάλει στη συμπλήρωση των απαραίτητων για τον οργανισμό υγρών. Ποιά είναι αυτά;

 

Καρπούζι

Το καρπούζι είναι το απόλυτο φρούτο του καλοκαιριού, που λατρεύουν τόσο τα παιδιά όσο και οι μεγάλοι. Περιέχει πάνω από 90% νερό και είναι μια εξαιρετική επιλογή για να βοηθήσει τα παιδιά να παραμείνουν ενυδατωμένα. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε βασικές βιταμίνες όπως A και C, καθώς και σε αντιοξειδωτικά που συμβάλλουν στη συνολική  υγεία. Η φυσική γλυκύτητα του καρπουζιού το καθιστά ελκυστική επιλογή για όλους!

 

Αγγούρι

Αν και μπορεί να είναι περίεργο για κάποιους, το αγγούρι είναι σύμφωνα με τους επιστήμονες φρούτο! Με περιεκτικότητα σε νερό περίπου 96%, το αγγούρι είναι ένα από τα πιο ενυδατικά φρούτα που υπάρχουν! Η ήπια γεύση και η τραγανή υφή του το καθιστούν ιδανικό σνακ για παιδιά. Το κομμένο αγγούρι μπορεί να σερβιριστεί μόνο του ή να συνδυαστεί με ντιπ όπως χούμους ή γιαούρτι ή μέσα σε σαλάτες.

 

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια δεν είναι μόνο μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, αλλά είναι επίσης απίστευτα ενυδατικά, με περιεκτικότητα σε νερό κοντά στο 87%. Αποτελούν ένα βολικό και γρήγορο σνακ, καθώς κόβεται εύκολα σε  κομμάτια και ξεφλουδίζεται εύκολα. Ο χυμός πορτοκαλιού, όταν είναι φρεσκοστυμμένος και χωρίς πρόσθετα σάκχαρα, μπορεί επίσης να είναι ένα δροσιστικό και ενυδατικό ρόφημα για τα παιδιά.

 

Φράουλες

Οι πεντανόστιμες φράουλες διαθέτουν περιεκτικότητα σε νερό περίπου 91%, καθιστώντας τα μια φανταστική επιλογή για ενυδάτωση. Οι φράουλες είναι επίσης γεμάτες με βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που συμβάλλουν για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθούν στην ανάπτυξη των παιδιών. Τις τρώμε μόνες τους ως σνακ ή τις προσθέτουμε σε smoothies και γιαούρτι για επιπλέον γεύση.

 

Πεπονάκι

Το πεπόνι είναι ένα άλλο ενυδατικό φρούτο με περιεκτικότητα σε νερό περίπου 89%. Η νόστιμη, γλυκιά του γεύση το κάνουν αγαπητό στα παιδιά. Το πεπόνι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, η οποία είναι απαραίτητη για την υγιή όραση και την εύρρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού.

 

Ανανάς

Ο ανανάς είναι ένα τροπικό φρούτο που λατρεύουν τα παιδιά λόγω της γλυκιάς και έντονης γεύσης του. Είναι μια φανταστική επιλογή για να κρατήσει τα παιδιά ενυδατωμένα αφού αποτελείται περίπου από 86% νερό. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και μαγγανίου, συμβάλλοντας στην υγεία των οστών και στην υποστήριξη του ανοσοποιητικού.

 

Γκέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ είναι ένα ζουμερό φρούτο με περιεκτικότητα σε νερό περίπου 88%. Αν και η γεύση του συνήθως είναι αρκετά ξινή, μπορούμε να το απολαύσουμε πασπαλίζοντας από πάνω μια πρέζα ζάχαρη ή μετατρέποντας το γκρέιπφρουτ σε ενυδατικό χυμό ανακατεύοντάς το με άλλα φρούτα.

 

Προσοχή! Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούμε το νερό που είναι η κύρια πηγή ενυδάτωσης με τα φρούτα.

Ας ενθαρρύνουμε όμως τα μικρά μας παιδιά γιατί όχι και εμάς τους ίδιους να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας και να αφεθούμε σε αυτά τα νόστιμα και ζουμερά φρούτα φροντίζοντας έτσι για την καλή μας υγεία.

Share
Pin
Tweet
Related

Πώς θέτουμε όρια σε ένα ζωηρό παιδί;

Η ανατροφή των παιδιών είναι μια λεπτή πράξη ισορροπίας και το απαιτητικό της υπόθεσης είναι να γνωρίζουμε πότε και πώς να θέσουμε όρια σε ένα ζωηρό παιδί.

instagram:

@Womensidegr

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.